Nog een maand ik ga op weg

14 april 2019 - Zwolle, Nederland

Langzaam maar zeker nadert het ogenblik van vertrek voor mijn fietstocht. Zo nu en dan een beetje trainen, zoals naar Bilthoven 2 weken geleden , met een lekkere n.o windje in de rug en onderweg in Ermelo een gratis kopje koffie van de eigenaar van de brasserie , waar ik mijn batterij even bij laadde en , hij me vroeg naar mijn goede doel. En ondertussen loopt het bedrag vaan Amref lekker op, vandaag al boven de 6000€,   Hoera.

1. Truus van Lenthe.:
    1 mei 2019
    Hou Willemien, je woont al jaren tegenover ons, maar hebben nooit geweten dat jij zo'n stoere dame bent! Wij hebben dan ook grote bewondering voor jou!
    Wij staan ook achter de actie waarvoor jij nu gaat fietsen en zullen daarom graag een donatie overmaken.
    We zullen proberen je te volgen en wensen je veel succes en mooi weer op deze tocht !!
    Hartelijke groet, Bennie en Truus van Lenthe.
  2. Willemien Reinking-Jonxis:
    1 mei 2019
    Dank je wel. Wat leuk te horen. Nog 14 dagen en ik ga op weg. De afgelopen 2 dagen heb ik even een oefentochtje naar Nordhorn gemaakt 88km heen en weer terug.het was echt lekker . Hartelijke groeten willemien