Naar zweden
23 juni 2026 - Zwolle, Nederland
Het is warm en ik zit uit te puffen van een ontzettend gezellige 15e Dineke Bollaert Roeitocht waarbij ik voor het vervoer van het voedsel ( meer dan genoeg en allemaal erg lekker) zorgde en hand en spandiensten verrichtte. Daarna spullen pakken want morgenvroeg vertel ik naar lubeck. Annabel nam me mee uit eten heerlijke tarbot en daarna gelukkig met opladen van mijn fietsendrager en fiets. Alles staat klaar voor vertrek
5 Reacties
-
Henny Koers:24 juni 2026Goede reis! En heel veel plezier!
-
Rosemarijn:24 juni 2026Leuk Oma! Goede reis
-
Marian:24 juni 2026Goede reis en ik ga met veel plezier je blog volgen.
-
Nette:24 juni 2026Goede reis!!
-
Conny en Tonnis:24 juni 2026Willemien, goede reis, wij verheugen ons ook je reisverhalen

