Terugreis

10 februari 2024 - Evenes, Noorwegen

FLybussen( dit is noors voor de bus) stond al klaar toen we tegen half 8 aankwamen en het voorste plaatsje was nog vrij dus een fraai uitzicht. Er staat een stevige wind en de sneeuw stuift fors over de weg. In De lange tunnel van Sigisfjord is het werkwaardiger wijze kouder dan er buiten. De zon komt langzaam op en het is weer een fraaie tocht. Erg veel sneeuw overal. Na bijna 2 1/2 uur keurig optijd op het vliegveld 1 uur wachten. Er is helemaal geen personeel bij de incheckmachines en het lukt me dan ook niet de bagage door te labelen naar Amsterdam  dat wordt ophalen in Oslo en weer inchecken . Eveness is een half  militair vliegveld. Ee gaan net 3 straaljagers de lucht in. Streng verboden te fotograferen en bovendien nog primitief met trappen het vliegtuig in. Gelukkig sneeuwt het niet want het boarden gaat langzaam.          De rest van de dag bestond uit veel wachten en dus borduren.  Was om even over 9 thuis en lekker in bad en naar bed en geslapen . Een hele week praten is iets wat ik niet vaak doe en hoewel uiterst gezellig wel wat vermoeiend 😀😀😀

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lisette:
    10 februari 2024
    Fijn dat je weer in Zwolle bent, Willemien!

Jouw reactie