Mooi zonnig

5 februari 2024 - Sortland, Noorwegen

Er ligt werkelijk een enorm pak sneeuw ong 80cm tot 1 meter, maar het is droog geworden en om 9.45 zien we de zon. Eerst natuurlijk een poosje borduren en dan gaan we wat boodschappen doen beneden. Olaug rijdt niet meer, dus neem ik fourwheel drive van Arne  die zoals alle auto's hier op spikes staat en dat rijdt voortreffelijk. De steile helling voor hun huis gewoon op de motor naar beneden en dan over de goed geveegde( geen korrel zout alleen met sneeuwploegen) wegen ,naar het stadje. We doen wat boodschappen en ik koop een paar lage laarsjes die over mijn onhandige hoge wreven passen. Mijn oude Nederlandse hadden en ontzettend moeilijke instap en er zat een scheurtje in het rubber. Weg ermee 😀 Het uitzicht op de met zon beschenen besneeuwde bergen is schitterend. Na een lekkere lunch vanmiddag zitten borduren . Olaug had wederom heerlijk gekookt Skrei met bacon en hun heerlijke amandel aardappelen.   Een voortreffelijk dagje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bobo:
    6 februari 2024
    Skrei - winterkabeljauw zoals onze visboer zegt. Die zal daar wel lokaal gevangen worden. Die aardappelen zien er verrukkelijk uit!

Jouw reactie