Gezellig naar Olaug

31 januari 2024 - Schiphol, Nederland

Daar zit ik dan rustig bij gate D78, waar ik door een aller vriedendelijkste dame naartoe werd gereden. Ik had assistentie aangevraagd, want die enorme einden op Schiphol vind ik zolangzamerhand wel erg ver, en dit is ook één van de allerverste. Verder is het vandaag ook nog een lekker rustig dagje want alleen maar naar Oslo waar Olaug dus ook komt. En dat was nog even behoorlijk penibel want er was 3 dagen geleden noodweer daar in het noorden waardoor de weg naar het vliegveld geblokkeerd was daar een lawine, maar gelukkig ,gister laat in de middag werd de weg weer opengesteld. Nu lekker een uurtje borduren. We vertrekken om 14.15.

We vertrokken pas om 14.45 maar wind mee en gewoon om 16.10 in Oslo, de KLM had ook hier weer keurig voor vervoer gezorgd, Oslo Gardemoen is ook enorm uitgestrekt,  dus lekker laten rijden. Olaug was er ook al en we namen de Flyexpress train , in een half uurtje op centraal station en daarna met de taxi naar dit verrukkelijke hotelletje Camillas Hus, gebouwd in 1842, heb een kamer met een hemelbed en een vrijstaande badkuip, alleraardigst. Zometeen in het huis hier tegenover eten.  Een erg gezellig begin van dit tochtje

1. Nette:
    31 januari 2024
    Wat een leuk hotel zeg! Veel plezier!
  2. Lisette:
    31 januari 2024
    Wat een mooie hemelend en houden nad!
    Een geweldig sfeervol begin van een mooi reisje!
    Morgen musea?
  3. Bobo: