Terug naar huis

6 november 2023

Ik zit in een vrij lege enorme business lounge in Logan airport zeer ruim op tijd voor mijn vlucht terug. Het is een KLM vlucht maar uitgevoerd door Delta en ze hebben mijn geboekte plek veranderd, nou ja ik zie wel. Ellen moest vanmorgen eerst naar de Garage omdat ze een lekke band gehad had en er allerlei lampjes in haar auto branden met bandenspanning. De vreugde van alle electronica!! Vervolgens via het fraaie gemeentehuis.( Ziet er 19e eeuws uit maar is uit 1932. We moesten er een doos met 50 voorverpakte chocolaatjes afgeven, die ze over had van Haloween en die nu naar de militairen gaan. ( zoals E zei. Lets hope they have good dentists) vervolgens nogmaals naar het Fine Arts museum. Waar een bijzonder fraaie tentoonstelling was over vrouwen in de Renaissance. Schitterende borduursels en naaldkant. En verder prachtige boeken en Della Robia beeldjes. Ik doe nog 1 poging in de museum winkel om een crewel borduurwerk te vinden, maar geen succes, ik kocht er 1977 een fraai pakket, jammer. Dan rijden we naar Harverd Square. A la recherche du temps perdu, er is alles en niets veranderd. Heel veel Aziatische studenten. Ellen vindt dat ik absoluut de COOP, spreek uit koep. In moet. Vroeger inderdaad de winkel waar ik allerlei cadeautjes kocht. Nu waanzinnig veel Harvard dingen in all kleuren en maten. Ik heb echt niks nodig. Ik eet een stuk pizza( Ellen eet vrijwel niets en is wel erg mager, ) een gewoon broodje is moeilijk te vinden, maar het is leuk er nog 1 keer geweest te zijn en we rijden langs het huis van Dr Smith, waar ik in 1963 een zomer was terug naar Newton , waar ik nog een uurtje borduur. Dan in het begin van Rushhour naar het vliegveld. Het verkeer valt mee, we zijn er in een half uurtje. Ik check snel in en krijg weer een rolstoelride met aller vriedendelijkst meisje( uit Marokko,woont hier in 1 jaar en hoopt te mogen blijven. Maar Trump heeft vandaag weer gezegd dat hij alle Palestijnen , Arabieren en andere buitenlanders het land uitgooien als hij herkozen wordt en hij staat griezelig hoog in de polles. Mij democratische vrienden zijn Vreselijk bezorgd..

1. Conny en Tonnis:
    Goede vlucht dankjewel voor gezellig reisverslag! Welkom home Tonnis&Conny
  2. Catherine:
    7 november 2023
    Happy landing Willemien, in koel en bewolkt NL.
  3. Lisette:
    Veilig thuiskomen!