Naar Vermont

31 oktober 2023 - Peacham, Vermont, Verenigde Staten

Het is nu 9 uur en in tegenstelling tot de Parkers die heel laat naar bed gaan, gaan Tom en Betsy Mckay met de kippen op stok en zit ik hier al een half uurtje rustig te borduren.  Na al het moeten shoppen met Ellen wel even heel lekker rustig.               Het beloofde koufront is wel degelijk gearriveerd  en dus had ik vandaag de hele weg naar het noorden behoorlijk wat regen en zelfs wat natte sneeuw, bij tenslotte 2 o boven nul. Ik vertrok tegen 10 uur in de auto van een vriendin van Ellen, die niet meer rijdt maar nog wel een auto heeft.  Ondanks de regen een prachtige tocht want de bomen staan in hun prachtige laatste herfstkleuren.  Ik stopte in Hanover, universiteits stadje, waar Wim en ik in 1965 overnachten in de Hanover Inn en waar dus maar a la recherche du temps perdu een lichte lunch at. Daarna door naar Peacham waar ik moeiteloos het huis van Tim en Betsy vond,  in the middle of the Woods aan echte dirtroad. Erg gezellig en lekker warm door de grote houtkachel die de hele beneden verdieping warm krijgt. Gezellig gekletst en gegeten en nu zijn zij dus naar bed en schrijf ik de blog. Zonder foto's,  de herfstkleuren zitten in mijn hoofd

1. Bobo:
    31 oktober 2023
    Was de Hannover Inn veel veranderd?