Newton mass

27 oktober 2023 - Newton, Massachusetts, Verenigde Staten

Omgerekend half 4 Nederlands ging ik eindelijk naar bed en sliep dus heerlijk.  Werd gewoon om 7.30 wakker. Steve zat de krant al te lezen( 13 doden door een schietpartij  , het gaat hier als maar door)  Ellen kwam een uurtje later en iedereen pakt uit de fridge waar hij of zij zin in heeft. Ik blijf dat toch ongezellig vinden.  Tenslotte gingen we toch op weg om de boodschappen te doen ,die op mijn lijstje staan.     Garen bij Michaels. DMC voor .60 cent per strengetje,  terwijl dat nu in Nl 1.90 is. En dan komt het gevecht met Ellen want ze wil nog steeds dat ik van alles koop  en ik moet mijn tong afbijten om niet te zeggen dat ik iets leuk vind, want ze schrijft het op om het in kerstpaket te stoppen. We lunchen even  en ik ben weer onder de indruk van de gigantische porties, mijn panini krijg ik maar voor de helft op. Dan verder naar de groothandel voor het selfsealing plastic waar ik dol op ben. En ook hier zegt ze oh dan stuur ik het je op. Nee, niet nodig. Ze bedoelt het zo goed en ze is er dol op om te kopen en weg te geven. Nog een stop bij een andere handwerk winkel en we zijn tegen 4 uur weer thuis. Het is de hele dag prachtig weer en heet in de zon en de herfstkleuren gloeien je tegemoet.  Ik zal morgen trachten wat foto's te maken.ik zit lekker nog een poosje te borduren en we eten pas tegen  half negen en dus zo naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nette:
    27 oktober 2023
    Wel ontzettend gezellig en dierbaar!!
  2. Juul:
    27 oktober 2023
    Heerlijk shoppen in de usa! Groeten aan Ellen!
  3. Conny en Tonnis:
    27 oktober 2023
    Wat een gezellig weerzien.
    Laat je lekker verwennen 👍❤️