Naar de USA

26 oktober 2023 - Schiphol, Nederland

Zo daar zit ik dan in een drukke business lounge. Na een kleddernat Veluwe, waar de indiansummer kleuren een beetje te zien waren, zie vanuit de auto genomen foto ( mag niet al rijdende weet ik,) ik was in no time door alle controles en op weg naar lounge. Daar zagen zijn mijn wandelstok  en werd onmiddellijk een vervoer naar de gate geregeld.  Dus maar een uurtje in de lounge en nu wachten want we hebben nu al een half uur vertraging. Dus we zien wel of we dan al de lucht in mogen.  Er was een enorme geschuif met stoelen en ik heette ineens van Pijkeren. Verder een prettige crew en een heerlijke stoel.

En nu is het al de volgende morgen en heb ik heerlijk geslapen. De vlucht was uitermate rustig , jony Boer diner, lekker en ik heb de meeste tijd rustig zitten borduren. we vlogen pal over St Anthony maar het was helaas volledig bewolkt. En toen kwam de stewart met een klein papiertje met een code . Dat bekende dat er direct bij de deur van het vliegtuig een rolstoel stond en ik in vliegende vaart naar de douane werd gerold, en in een splitsecond( nog nooit zoiets beleefd in de USA) erdoor was. Koffer als 1 van de eersten van de band. En hup daar was ik buiten en stond Ellen verbaasd te kijken dat ik er al was. Locale tijd 7 uur en al pikke donker.   We hebben tot 9.45 zitten eten  en toen vond ik het welletjes en ben ik naar bed gegaan. Nu is het 7.10 locale tijd en zal ik me aan het volle scedule  van Ellen over gaan geven en trachten te voorkomen dat ze me dingen laar kopen die ik totaal niet nodig heb maar leuk vind.

1. Nette:
    Veel plezier moeder!! Succes met Ellen en haar aankopen 🙈
  2. Bobo:
    26 oktober 2023
    Veel plezier en veel liefs aan Ellen en Steve!
  3. Henny:
    26 oktober 2023
    Veel plezier. Geniet ervan!