het werd een succes

19 juni 2019 - Zwolle, Nederland

Zo ik ben alweer helemaal thuis en mijn ontwenningsverschijnselen zijn ook weer over. het was toch wel even wennen niet meer elke dag lang op de fiets, en nu sluit ik de blog af met de opbrengst en mijn enorme dank aan alle gulle gevers. Het heeft echt gemaakt dat ik zo makkelijk voort ging ondanks de kapotte derailleur en een dag stortregen. Eigenlijk was het een makkelijk tochtje en ben ik werkelijk helemaal nooit moe geweest.     de opbrengst is 7643 € en daar komt dus de fantastische 25% van de VVAA bij zodat het totaal bedrag op 9554€ komt. Amref flying doctors meldt mij dat dit geheel zal worden besteed  aan het project met alternatieve rituelen  tegen vrouwenbesnijdenis in Kilindi inTanzania.

nogmaals heel veel dank

willemien reinking-Joonxis

1. Bobo:
    19 juni 2019
    Wat goed dat je precies weet waar het geld heen gaat! En goed gefietst hoor!
  2. Ponsen:
    19 juni 2019
    Welkom thuis! Wat ben je toch een sterke vrouw!en wat heb je een prachtig bedrag opgehaald voor zon belangrijk doel!,,,, wat zal je fam, trots op zon moeder zijn !,, rust nu maar lekker uit!, wij zitten net weer in fr, en werken hard om alles na een half jaar weer op orde te brengen! Kom maar gauw weer eens kijken ., veel liefs robbert en piek.
  3. Nette:
    Wat een bedrag! Super! Volgend jaar maar weer hahaha
  4. Dorris Castelein:
    Beste Mevrouw Reinking -Joonxis,
    Wat een knappe prestatie, en wat leuk om u te volgen middels uw reisverhalen blog.
    Ik vind dat u wel een "bonus donatie" verdient, waar kan ik nog bijdragen om het gaatje naar het streefbedrag van 10.000 euro iets kleiner te maken?
    Met vriendelijke groet,
    Dorris
  5. Willemien Reinking-Jonxis:
    19 juni 2019
    Lieve Dorris wat ontzettend aardig. Op mijn site kun je sedert vanmiddag helaas niet meer doneren maar je kunt wel geld overboeken op nr NL68ABNA0707070457 van Amref onder vermelding van Fietstocht mevr Reinking dan komt het er nog wel bij. Heel hartelijk dank en veel groeten
  6. Truus van Lenthe.:
    22 juni 2019
    Het was me een genoegen om jouw prachtige verhalen te lezen en wat een mooie opbrengst voor het goede doel !! Ik vond het een top prestatie!
  7. Willemien Reinking-Jonxis:
    23 juni 2019
    Beste Truus, dank je wel voor al je opbeurende en gezellige commentaren op mijn reis en niet te vergeten de welkoms bloemen, ontzettend leuk